پروفایل ورود / ثبت نام تصویر IMG
تصویر IMG

مهندس مروی نماینده هیأت مدیره در امور راهبردی سازمان

با توجه به دغدغه به حق مهندسین ساختمان در خصوص بیمه نامه مسئولیت حرفه ای و  عدم وجود بیمه نامه جامع با شرایط مورد نیاز مهندسین ساختمان که تمام ریسک مسئولیت ایشان در طولانی مدت را تحت پوشش قرار دهد؛ سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان رضوی بر اساس برنامه های راهبردی سازمان با بررسی و مطالعه متون بیمه نامه های مسئولیت مهندسین ساختمان موجود در بازار بیمه ای کشور و  شناخت دقیق از دغدغه ها و ریسک های موجود در مسئولیت طولانی مدت مهندسین ساختمان نسبت به پروژه ها، شرایط جدیدی را منطبق با نیازهای مهندسین ساختمان در پاسخگویی به هرگونه ادعای خسارت ناشی از فعالیت های حرفه ای ایشان با برخورداری از حمایت و پوشش بیمه ای 15 تا 30 سال را با مناسبترین متون حقوقی و حرفه ای تنظیم نموده است.

مجموعه شرایط این بیمه نامه در سامانه ققنوس   www.qouqnoos.com قابل دسترس اعضای محترم سازمان و کلیه مهندسین ساختمان در سراسر میهن عزیزمان می باشد.


همکاران گرامی می توانند با توجه به نیاز خود هر یک از طرح های 1. انفرادی سالانه 2. بر اساس متراژ  3. تجمیع مهندسین دخیل در پروژه  4. شرکت های حقوقی  5. مجریان ذی صلاح (به زودی) را انتخاب و با پرداخت حق بیمه در همین سامانه بیمه نامه خود را در محل مورد درخواست تحویل بگیرند.


مجری صدور بر اساس اعلان پایین ترین نرخ حق بیمه برای شرایط این بیمه نامه شرکت بیمه میهن (با سطح توانگری مالی یک) می باشد. پیرو هماهنگی انجام شده با شرکت بیمه میهن، این شرکت آمادگی خود برای اجرای این طرح در برخی دیگر از استانهای کشور را اعلان نموده است.


با امید بهره مندی همه مهندسین ساختمان در سراسر کشور عزیزمان از این طرح پیشرو و بر طرف شدن یکی از اصلی ترین دغدغه های ایشان؛ منتظر هرگونه نظر یا پیشنهاد متخصصین گرامی جهت اعتلای طرح در امور راهبردی سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان رضوی هستیم.


منبع: امور راهبردی سازمان

تاریخ ثبت : 1398/09/12

سایر مطالب

پیوند ها تماس باما
    • واحد پشتیبانی و صدور
    • میدان امام خمینی مقابل بیمارستان ثامن طبقه فوقانی بانک اقتصاد نوین واحد 3
    • 05134307000

    • دفتر مرکزی
    • تهران، جنت آباد مرکزی، خیابان نسترن، شهید جهانبخش سمنانی 3، پلاک: 1، طبقه اول
    • 02144493795

    logo-samandehi
کلیه حقوق این سایت متعلق به ققنوس می باشد. هر گونه کپی برداری پیگرد قانونی دارد
ورود به ققنوس
ثبت نام در ققنوس
ثبت نام در ققنوس
شماره تلفن همراه
فراموشی رمز عبور
شماره تلفن همراه
تنظیمات ماژول به درستی انجام نشده است. صفحه اصلیطرح هااعلام خسارتراهنمای سایتبیمه نماهمکاری با ققنوس